امام جمعه سرپل ذهاب:

انتقام نهایی خون شهید سلیمانی پاک شدن رژیم صهیونیستی از روی زمین خواهد بود 

حجت الاسلام «فاطمی نسب» گفت: انتقام خون مطهر شهید سلیمانی امروز در افغانستان، عراق، سوریه و به زودی در یمن با فرار دشمنان مستکبر در حال وقوع است و انتقام نهایی به لطف خداوند پاک شدن رژیم صهیونیستی از روی زمین خواهد بود. 
کد خبر: ۴۹۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ - 31December 2021

انتقام نهایی خون شهید سلیمانی پاک شدن رژیم صهیونیستی از روی زمین خواهد بود به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه،حجت الاسلام «جواد فاطمی نسب» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب  در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به سالروز شهادت شهید سلیمانی اظهارداشت : در آستانه دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم و به روح ایشان و تمام شهدای اسلام درود می فرستیم.

وی افزود: شهید سلیمانی در دوران غیبت امام زمان(عج) از شیعیان تراز در دوران غیبت است  و در واقع ناصر و یاری کننده امام عصر (عج) و جبهه حق می باشد . 

امام جمعه سرپل ذهاب همچنین با اشاره به اولین سالگرد عروج ملکوتی آیت الله مصباح اذعان داشت: آیت الله مصباح همچون شهید سلیمانی در میدان علمی و فقهی در راه دفاع از اسلام تلاش و مجاهدت کرد یکی در میدان رزم علیه دشمنان اسلام می جنگد و دیگری در میدان فقهی علیه شبهات دینی مبارزه می کند . 

خطیب جمعه شهرستان سرپل ذهاب بابیان اینکه خون پاک و مطهرشهید سلیمانی دودمان جبهه کفر را به باد داده است ادامه داد: دشمن به خیال خام خود فکر می کرد با شهادت حاج قاسم می تواند جبهه مقاومت را تضعیف کند ولی همه مشاهده کردند که شهادت سردار دلها چه موجی در جهان بوجود آمد و دشمنان چگونه با خفت و خاری از منطقه فرار کردند .  

وی افزود : شهید سلیمانی امروز به یک مکتب جهانی تبدیل شده و سالانه هزاران جوان مومن و انقلابی در این مکتب برای مقابله و مبارزه با ظلم و ستم استکبار تربیت می شوند.

فاطمی‌نسب در ادامه به انتقام سخت شهادت شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت : انتقام خون مطهر شهید سلیمانی امروز در افغانستان ، عراق ، سوریه و به زودی در یمن با فرار دشمنان مستکبر در حال وقوع است و انتقام نهایی به لطف خداوند پاک شدن رژیم صهیونیستی از روی زمین خواهد بود. 

 امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در بخش دیگری از سخنان خود به انتظارات مردم از دولت سیزدهم اشاره کرد و اظهار داشت : مردم از دولت انقلابی ومردمی انتظار دارند که در کنار برنامه ریزی برای تامین مایحتاج مردم و رفع مشکلات و پیشبرد اهداف و برنامه های کشور به جوانان مومن و انقلابی و متخصص میدان دهد. 

وی افزود : جوانان انقلابی و متخصص که در  مکتب اسلام و مکتب شهید سلیمانی تربیت یافته اند باید مورد اعتماد قرار گیرند و به آنها میدان داده شود و نباید به بهانه عدم وجود تجربه و رزومه کاری آنها را کنار زد که رشد و پیشرفت کشور خروج از مشکلات با همین جوانان امکان پذیر خواهد بود.  

فاطمی نسب ادامه داد : مبارزه با فساد اداری از انتظارات دیگر مردم از دولت انقلابی است و امروز مردم گلایه دارند که چرا در حکومت اسلامی باید در برخی ادارات فساد وجود داشته باشد .

 وی خاطر نشان کرد : دولت سیزدهم پرچم و علم عدالتخواهی و مبارزه با فساد اداری را برداشته و مردم توقع دارندکه این دولت با تمام مدیران فاسد برخورد کند تا هیچ فسادی در ادارات و نهادهای کشور وجود نداشته باشد.

 ایشان درادامه توجه مسئولین و دستگاههای نظارتی را به گزارش عملکرد مسئولین مهم دانست و گفت : گزارش عملکرد ادارات و نهادهای مختلف باید با دقت مورد بررسی قرار گرفته و دستگاههای نظارتی واقعا نظارت کنند چون این گزارشات در سطح کلان و در تصمیم گیری های کشور برای آن منطقه بسیار مهم است. 

امام جمعه شهرستان مسئولیت در جمهوری اسلامی را موقعیتی برای خدمت دانست و گفت : مسئولی که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیتی را قبول می کند وظیفه دارد به مردم شبانه روز خدمت کنند واکر توانایی لازم را ندارد قطعا با پذیرفتن مسئولیت در حق مردم ظلم کرده است . 

 ایشان برنامه های مذهبی و دینی شهرستان را مهم دانست و و گفت : مردم نسبت به برنامه های مذهبی ، دینی و برنامه های مساجد بی توجه کنند که فردای قیامت در این خصوص مورد مواخذه قرار خواهیم گرفت لذا مومنین هم باید مسایل شخصی و فردی را توجه کنند و هم در برگزاری مراسمات مذهبی و نماز های جماعت توجه کافی را داشته باشند . 

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در خطبه اول نیز ضمن اشاره به ایام فاطمیه گفت : احادیث بسیاری در فضیلت حضرت زهرا (س) از امامان معصوم نقل شده که بیانگر جایگاه والا و فضیلت این بانوی بزرگوار می باشد و امام عصر عج ایشان را الگوی خود معرفی می کند .

 وی افزود : ایام فاطمیه فرصت مغتنمی برای پرداختن به سیره و خصوصیات حضرت زهرا(س) می باشد تا به این بانوی مکرمه معرفت پیدا کرده و مورد توجه خداوند تبارک و تعالی قرار گیریم . 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها